Weekend

Заманауи фотожанр: Мобилография

Мобилографияны өнерге жатқыза аламыз ба?

Авторларды қолдау орталығы

mediabugin@gmail.com

Мобилография - бұл кәсіби фотоаппараттың көмегіне жүгінбей, сандық камерасы бар электронды құрылғыларды қолдану арқылы сапалы бейне жасайтын фотосурет түрі.

Картинки по запросу

Мобилография тарихы

Жанр ретінде жылжымалы фотография осы ғасырдың басында қалыптасты. Бұл әрине, камералармен жабдықталған технологияның таралуына байланысты болды.

Ұялы фонографияның бастаушысы – ломография. Ломографияға деген қызығушылық 1993 жылдан бері пайда болған. Дәл осы жылдары Ленинградтың оптикалық-механикалық қауымдастығы арзан және ыңғайлы камераны ойлап шығарды. «LOMO-Compact» деп аталатын бұл камераның бағасы шамамен  10$ болды.

Аппарат Вена өнер академиясының студенттерінің арқасында танымал болды. Олар Прага қаласына барып жолда кездескен қызықты ескерткіштерді суретке түсірген. Бірнеше ракурстарды қамтып түсірген фотосуреттерінің арқасында бірнеше күнде осы камера жоғары сұранысқа ие болған.

Ал «Мобилография» терминінің авторы - ресейлік суретші Дмитрий Резван. 2004 жылы Дүниежүзілік мобилографтар қоғамы құрылған. Ол «Әлемнің мобилограммасын құру және әлемде мобилографияны тарату» міндетін негіздеді.

 Мобильная фотография (жанр мобилографии в фотоискусстве)

Цифрлық технологияның пайда болуымен қатар мобилографияның дамуы

Цифрлық технологияның пайда болуымен фототаспаға деген қызығушылық бәсеңдеді. 2002 жылы Ұлыбритания астанасында мобильді құрылғыларда түсірілген фотолар көрсетілген алғашқы көрме өтті.

Содан кейін мобильді фотография жанры біртіндеп өте кең танымалдылыққа ие бола бастады.

Көп адамдар мобилографияны әуесқой фотографияның сәні болып табылатын өнер түрі  деп қабылдамайды. Алайда, техникалық құралдарды жетілдіргеннен кейін жанр түп-тамырымен қалыптасады және жоғары ажыратымдылықтағы бейне жазбаларды компьютерлік өңдеу арқылы мобилограммалар жасалады деген пікір бар. Бірақ мобилділіктің қазіргі дамуымен өнердің бұл түрі оқшауланғандығын ескерген жөн, өйткені мобилография негізінен суреттің сапасын емес, суреттің тақырыбын және ерекше нүктесін бағалайды.

Мобилография әлемнің түкпір-түкпірінде тұратын, әртүрлі тілдерде сөйлейтін адамдар арасындағы байланыс құралы ретінде өте маңызды. Суретке түсірген адам өз эмоцияларын, сезімдерін, көңіл-күйлерін жеткізуге тырысады.

Алайда,  әзірге көптеген адамдар бұл жанрға күмәнмен қарап, өнер деп есептемейді.Соған қарамастан, техникалық құралдар жетілдірілуде, мобильді фотографияға арналған құрылғылардағы камералардың сапасы жақсаруда, жақында тіпті жоғары сапалы бейне жазбалар жасауға болады.