Bugin

Динозаврдың 97 миллион жыл бұрын өмір сүрген түрі табылды (видео)

Авторларды қолдау орталығы

mediabugin@gmail.com

Палеонтологтар тобы Аргентинада бұрын белгісіз болған динозаврлардың қалдықтарын тапты. Бұл туралы Bugin.kz порталы Nature ғылыми журналына сілтеме жасап хабарлайды.

Патагонияның солтүстігіндегі Рио-Негрода жүргізілген қазба жұмыстары кезінде ғалымдар Jakapil kaniukura деп аталатын бұрын ғылымға белгісіз болған динозаврдың қалдықтарын тапты. Палеонтологтардың пікірінше, бұл түр бор дәуірінен басталып, планетада 97-94 миллион жыл бұрын өмір сүрген.

Ішінара қаңқаның табылғанына қарамастан, чилилік палеосуретші және Рио-Негро ұлттық университетінің палеонтология факультетінің студенті Гарбиэль Диаз Янтен компьютерлік модельдеу арқылы жаңа түрді жандандырды. Осылайша оның түрі мен жүрісі белгілі болды.

Ғалымдар Jakapil kaniukura мойыннан құйрығына дейін қорғаныс тізбегі бар сауытты динозавр екенін, тік жүретінін және үй мысығына ұқсас екенін анықтады. Жаңа түрдің кейбір өкілдері 1,5 метрге дейін өсетіні белгілі. Бас сүйек пен тістің пішініне сүйене отырып, ғалымдар жаңа түрді шөптесін өсімдіктер тұқымдасына жатқызды.

Палеонтологтардың пікірінше, Солтүстік жарты шарда бұл түрдің өкілдері негізінен юра кезеңінің ортасында жойылып кеткен, бірақ Оңтүстік суперконтинент Гондванада бор кезеңіне дейін тірі қалған сияқты.

Видеоны сілтемені басу арқылы көре аласыздар