Bugin

Әлемдегі ең бай адам жетісітігінің құпиясын айтты

Авторларды қолдау орталығы

mediabugin@gmail.com

Фото: zelengarden.ru

Әлемдегі ең бай адамдар рейтингі жыл сайын жаңарып отырады. 2023 жылы рейтингте француз кәсіпкері Бернар Арно топ бастады. Bugin.kz тілшісі әлемдегі ең бай адамның жетістікке жету құпиясын назарларыңызға ұсынады.

Идея табыңыз

Бәрі ойдан басталады. Сіздің бизнес идеяңыз креативті және инновациялық болуы керек. Осылайша, сіз өзіңіздің өніміңізге тұтынушылардың назарын аударып, бәсекелестеріңізді жеңесіз.  Нарықтағы ойынды өзгерте аласыз. Бизнес идеяңызды мұқият ойластырыңыз.

Өз идеяңызды жүзеге асырыңыз

Бір идея жеткіліксіз. Оны жүзеге асырудың жоспары қажет және жетілдіру керек.  Егер сіз жоспарыңызды  мінсіз орындауға дайын болмасаңыз, жұмысқа кіріспеңіз. Идеяның құр өзі жақсы іске аспайтын түкке тұрғысыз дүние болыпп қалады.

Аз-аздан бастаңыз

Мен иелік ететін барлық брендтер бірден танымал бола қойған жоқ. Бәрі кішкентайдан басталды. Бірінші қадамды жасау маңызды. Содан кейін істің дамуы басталады. Сіз мәңгілік стартап бола алмайсыз.  Әр істі кеңейту және алға жылжыту керек.

 Ашық болыңыз

Дүние бір орында тұрмайды. Жаңа технологиялар, жаңа идеялар мен парадигмалар үнемі пайда болады. Және бұл жаңалықтардың барлығын өз бизнесіңізге сіңіріп, қолдану керек. Осылайша сіз дамып, бизнесіңіз бәсекеге қабілетті бола түседі.

Күшті бренд жасаңыз

Louis Vuitton холдингінің атауы адамдарға көп нәрсені айтады. Бұл брендтің үш компаниясы өз өнімдерін әркім сатып ала алмаса да, бүкіл әлемде кеңінен танымал. Бұл брендтерді енді жарнамалаудың қажеті жоқ – атауының өзі ең көп сатылады. Ал адамның осы белгімен бірдеңе сатып алу мүмкіндігі болған кезде, ол оны міндетті түрде пайдаланады.

Адал болыңыз

Шындық ерте ме, кеш пе ашылады. Сондықтан адамдармен адал болу керек. Өніміңіз туралы әрқашан шындықты айтыңыз. Оған тән емес қасиеттерді таңбаңыз.  Адамдар шыншылдықты бағалайды.

 Дайын болыңыз

Бизнесте сіз дағдарысқа да, көтерілістерге де дайын болуыңыз керек. Сіз құлаған кезде бұл дауылдан өтіп, бизнесіңізді сақтап қалу үшін қолдан келгеннің бәрін жасауыңыз керек. Ұшқан кезде сіз мүмкіндіктерді пайдалануға дайын болуыңыз керек. Көбінесе дағдарыстар кезінде назар аударуды қажет ететін жаңа көкжиектер пайда болады.

Қалау

Бернар Арноның компаниялары жаңа дүниелер жасайды. Және олар бұл өнімді қажет етеді – сондықтан  адамдар оны алуды армандайды. LVMH трендтерді ұстанбайды – олар  тренд жасайды. Бұл тәсіл бірнеше ондаған жылдар бойы табысты жұмыс істеп, Бернар Арноны әлемдегі ең табысты және ең бай адамдардың біріне айналдырды.

Сапалы өнім жасаңыз

Тек қаптама, мұқаба ғана емес, мазмұны да маңызды. Бірде адам сіздің затыңызды, қызметіңізді, өніміңізді сатып алады. Бірақ ол өз мәселесіне сапалы шешім алмаса тұрақты тұтынушыға айналмайды. Сондықтан, ең жақсы маркетинг құралдарының бірі – күшті және сапалы өнім. Бұл олар сіз туралы айта бастайды, жаңа клиенттер пайда болады.  Жаңа клиенттер кейіннен тұрақты түрде өніміңізді тұтынады.

Бәсекелестерден қорықпаңыз

Нарықта әрқашан басқа компаниялар болады. Бірақ олардан қорықпау керек. Өніміңізді жақсы жасау арқылы сіз өз тұтынушыларыңызды табасыз. Ал бәсекелестеріңізді бақылай отырып, сіз өз өніміңізді одан да күшті етесіз. Бернард Арно, керісінше, бәсекелестікті жақсы көреді. Ол мұны теннис ойнаумен салыстырады. Ал бизнесмен әрқашан жеңіске жетуді ұнатады – спортта да, бизнесте де.