Bugin

Қазақстан-Қытай шекарасы: Билік Қытайға қарсы қандай шара қолданды

Авторларды қолдау орталығы

mediabugin@gmail.com

Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалындағы қиын жағдайды ҚР Премьер-Министрінің бірінші орынбасары Әлихан Смайылов пен Қытай Мемлекеттік кеңесі Премьер-Министрінің орынбасары Хан Чжэн талқылады. Бұл туралы Bugin.kz платформасы хабарлайды.

Телефон арқылы сөйлесу кезінде қазақстандық тарап шекарада үлкен көлемдегі жүктің жиналуына,  автомобиль және теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемінің азаюына байыпты алаңдаушылық білдірді.

- «Достық-Алашанькоу» шекара бекетінде Қазақстаннан Қытайға пойыздарды қабылдау тәулігіне 16-дан 5-6 пойызға дейін төмендеді. Шекарада 7 мыңға жуық автокөліктің жинақталу жағдайы алаңдатады - деп хабарлады ҚР Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің баспасөз қызметі.

Әлихан Смайылов атап өткендей, барлық жүктелген вагондарды Қытай тарапы қабылдауды мақұлдады. Ол сондай-ақ теміржол көлігі саласындағы халықаралық келісімдер шеңберінде тасымалдау жоспарын келіскен тарап жүкті өз аумағына қабылдауға міндетті екенін еске салды.

«Қытай кедергілерден құтылады» - неге қазақ астығы шекарада тұрып қалды.

Тараптар жақын арада санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып, бірлескен күш-жігермен бұл мәселені шешу үшін барлық мүмкін шараларды қабылдауға уағдаласты.

Хан Чжэн автокөлікпен, оның ішінде «Қалжат» өткізу бекетінде көлік қозғалысын қалпына келтіру арқылы жүк тасымалын ұлғайтуға дайын екендігін білдірді.

Телефон арқылы сөйлесудің соңында тараптар екі ел арасындағы ынтымақтастық жөніндегі комитеттің отырысын өткізу мүмкіндігін талқылады.

Кезектілікке сәйкес комитеттің 10-шы отырысы биыл Қазақстанда өтуі тиіс. Ол онлайн түрде өтеді.

Сонымен қатар, қазақстандық кәсіпкерлер Қазақстан-Қытай шекарасында тауарлардың бос тұрып қалу проблемасына шағымданған апелляциялық шағым жасады, сол себепті олар миллиардтаған доллар шығынға батуда.

Қазақстаннан Қытайға тауар экспорты төмендеді, ал импорт күрт өсті.

Кәсіпкерлер Премьер-Министрден мәселені шешуді сұрады, атап айтқанда:

шекарада теміржол паритетін орнату: 1 Еуропаға транзит = 1 Қазақстанға импорт = 1 Қазақстаннан экспорт;

Қытайдан Қазақстанға азаматтық және жүк тасымалын қалпына келтіру;
контейнерлік пойыздардың санын аптасына 10-ға дейін көбейту (қазір аптасына 1);
ҚХР-ды Қорғас қаласында жүк көліктерінің санын күніне 700-ге дейін, Алашанькоуда 100 жүк көлігіне дейін, Набахтыда 40 жүк көлігіне дейін, Майқапшағайға дейін алуға;

ҚХР автокөлік өткізу пункттерінде санитарлық (карантиндік) қақпалар орнатуға рұқсат алу үшін - қауіпті жүктерді (мысалы, аккумуляторларды) тасымалдау ережелеріне сәйкес сертификатталған қаптамадағы қауіпті тауарларға шектеулерді алып тастау.

Сонымен қатар, қазақстандық кәсіпкерлер Қытайдан карантинге арналған бақылау бекеттерінің жабылуы, баға саясатының өзгеруі және шамадан тыс жүктеме талаптары туралы ресми растау алуды сұрады.