Bugin
Авторларды қолдау орталығы
[email protected]Ресейдің Энергетика министрлігі Батыстың санкциялары мен мұнай бағасының өсуі аясында Новороссийскідегі Каспий құбыр консорциумының теңіз терминалында күтпеген апат болғанын хабарлады. Бұл туралы Bugin.kz порталы «Коммерсант» басылымына сілтеме жасап хабарлайды.
Ол Қазақстаннан, ең алдымен, ресейлік мұнайды сатып алудан бас тартқан Еуроодақ елдеріне мұнай экспортын қамтамасыз етеді.
Ресей билігінің айтуынша, дауыл салдарынан терминалдағы айлақ қондырғыларының зақымдануы әлемдік нарыққа деген жеткізілімдерді бірден тәулігіне 1 миллион баррельге азайтуы мүмкін.
Ресейдің бақылауындағы Каспий құбыр консорциумының басшылығы жабдықты жөндеу екі айға дейін созылатынын хабарлады. Мұндай жағдайда Еуропаға экспортқа мұнай жөнелту мүлде тоқтап қалуы мүмкін дейді олар.
Басылымның мәліметінше, апат туралы хабарландыру санкциялар мен батыстық сатып алушылардың ресейлік мұнайды алғысы келмеуі салдарынан Brent маркалы мұнайға Urals бағасы барреліне рекордтық 32,6 долларға жеткен кезде орын алған.
Негізінен қазақстандық сорттардан тұратын КТК қоспасы нарық үшін Оралға ықтимал балама болды, бірақ қазір оған қолжетімділік өте шектеулі. Бәлкім, бұл Оралды сатып алуға қызығушылықтың артуына әкелуі мүмкін.
Ұзындығы 1,5 мың км, қуаттылығы жылына 67 млн тонна мұнайды құрайтын КТК Қазақстаннан мұнай тасымалдаудың негізгі бағыты болып табылады. Оның үлесіне Батыс нарықтарына экспорттың 80%-дан астамы тиесілі. Құбырдан мұнай танкерлерге Новороссийск маңындағы теңіз терминалы арқылы жөнелтіледі. Ол үш қашықтан тіреуішпен жабдықталған.
Консорциумның акционерлері Ресей (31%), Қазақстан (20,75%), сондай-ақ Chevron (15%), Лукойл (12,5%), Exxon (7,5%), Rosneft-Shell Caspian Ventures Limited (7,5%) және бірқатар миноритарлық акционерлер.